Betaalmogelijkheden bij Audioexpert
Online bestellingen
Alle betalingen worden afgehandeld via het platform van Mollie.nl. Voor meer informatie kijk op Mollie.nl
Een greep uit de betaalmogelijkheden:
iDeal
CreditCard
Overboeking
Bancontact
SoFort Banking
KBC/CBC
Belfius
Klarna Achteraf Betalen
Klarna betaal in 3 delen
Bij afhalen in onze winkel:
Contant
Pin
CreditCard
Betaling mislukt of geweigerd
Heb je betaald met iDeal, Bancontact, SoFort Banking, KBC/CBC of Belfius, maar weet je niet zeker of je bestelling gelukt is of niet? Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en ben je sowieso geen geld kwijt. De bestelling wordt dan automatisch geannuleerd. Je kan je bestelling opnieuw plaatsen.
Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen bestelbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten. Het kan namelijk tot een uur duren voordat wij betalingen binnen krijgen.
Als je na een uur nog geen bestelbevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact op ons via 073-6897729 of via [email protected]. Heb je een transactienummer? Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Hiermee kunnen wij je sneller helpen.
Heb je met CreditCard betaald, maar is deze afgekeurd? Het kan gebeuren dat je betaling geweigerd wordt, wat natuurlijk heel vervelend is. Helaas hebben we geen inzage in de redenen. Geweigerde betalingen kunnen niet worden teruggedraaid.
Verder doen we overigens niets met deze gegevens. We hebben geen ‘zwarte lijsten’ van andere bedrijven en delen deze afgekeurde betaling nooit met andere bedrijven.
Je bestelling is automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.
Waarom worden creditcardbetaling gecontroleerd? Wij vinden het belangrijk om onze klanten te beschermen tegen frauduleuze betalingen. Creditcard betalingen zijn namelijk gevoelig voor fraudeurs. Betalingen worden aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd goed- of afgekeurd. Een betaling wordt afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC-code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer er een onveilige wifi-locatie, waar fraude is gepleegd, wordt geïdentificeerd.
Terugbetalingen
Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan op welke manier je hebt betaald.
Heb je met iDeal betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Heb je met creditcard betaald, dan storten we het bedrag terug op je creditcard. Ben je in onze winkel geweest en heb je daar betaald? Dan vragen wij je rekeningnummer zodat we het bedrag kunnen terugstorten.
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. We betalen je zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terug. Wel mogen wij wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met ons via 073-6897729 of [email protected].