• Nederlands
  • English
  • Deutsch
  • Français

Klantenservice

Contact Ruilen en retourneren
E-mail Afkoelperiode: 14 dagen op zicht
Telefoon Voorwaarden retourneren in de afkoelperiode
Adres Restitutiebedrag
Bedrijfsgegevens Kosten en risico van retourzending
 
Bestellen en Levering Garantie en Reparatie
Bestellen Wettelijke garantie  
Orderstatus Defecten binnen de garantietermijn
 Annuleren of wijzigen Defecten na verlopen van de garantietermijn
Betalen Garantie en reparatieaanvraag
Mogelijkheden per land Uitsluiting garantie
Betalen bij afhalen  Garantiebewijs
Ideal Privacybeleid
Mister Cash Beleid
Giropay Beveiliging
DIRECTebanking Vertrouwelijk
Creditcard Cookies
Overboeking
Rembours Klachten
  Klachtenprocedure

Contact

E-mail


Wij zijn per e-mail bereikbaar:

info@audioexpert.nl


Terug naar boven


Telefoon


Audioexpert.nl is telefonisch bereikbaar op:

Maandag GESLOTEN

Dinsdag van 10.00 uur t/m 18.00 uur

Woensdag van 10.00 t/m 18.00 uur

Donderdag van 10.00 t/m 21.00 uur

Vrijdag van 10.00 t/m 18.00 uur

Zaterdag van 10.00 t/m 17.00 uur

Zondag van 12.00 t/m 17.00 uur

Het telefoonnummer is 073 - 6897729 (lokaal tarief).


Vanuit België en overige landen kunt u bellen met het telefoonnummer (+31) 73-6897729 (kosten zijn afhankelijk van het land waaruit gebeld wordt).

 

Terug naar boven


Adres

Audioexpert BV

Hinthamerstraat 111-113

5211 MH Den Bosch

Nederland

 


Klik hier voor een impressie van onze winkels en afhaalpunten.

 

Terug naar boven


Bedrijfsgegevens


Audioexpert BV
Hinthamerstraat 111-113
5211 MH Den Bosch

Kamer van Koophandel nummer: 62448773
BTW nummer: NL854822331B01

(IBAN) rekeningnummer: NL62RABO0301586586

BIC: RABONL2U



 


Bestellen en Levering


 

Bestellen

 

Bij ieder product staat een grote knop "In Winkelwagen". Door hierop te klikken kunt u een artikel toevoegen aan uw winkelwagen. U kunt dan kiezen voor "Ga door naar afrekenen". Indien u hierop klikt gaat u verder naar de one step checkout pagina. U kunt hier uw gegevens verder invullen, uw gewenste betaalmethode kiezen en verzenden of afhalen kiezen. Nadat u ue gegevens gecontroleerd hebt kunt u dat aangeven door het blokje aan te vinken. U dient ook accoord te gaan met onze algemene voorwaarden (welke u kunt lezen door erop te klikken). Indien u klaar bent kunt u klikken op AFREKENEN. Uw bestelling is dan geplaatst en u gaat door naar de door u gewenste manier van betalen.


 

Terug naar boven

Orderstatus


Nadat u de bestelling heeft geplaatst krijgt u een orderbevestiging via e-mail (dit kan maximaal 15 minuten duren nadat u de bestelling heeft geplaatst). Controleer altijd uw SPAM- of reclamebox. Heeft u geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.


Orderbevestiging

In de orderbevestiging staan alle details van uw bestelling, inclusief de producten en daarbij behorende aantallen. Ook wordt het factuur en verzendadres weergegeven. Klopt er iets niet? Neem dan direct contact op met ons via info@audioexpert.nl of 073-6897729.


Verzendbevestiging

Nadat uw bestelling is verzonden ontvangt u van ons een bevestiging met het pakketnummer, waarmee u uw zending kunt volgen op de website van PostNL.


Sommige producten worden vanwege hun gewicht en/of afmetingen vervzonden via in groot vervoer gespecialiseerde transporteurs. Er wordt direct na uw bestelling contact met u opgenomen om de afleverdag en het tijdstip met u te bepalen.


Via PostNL ontvangt u het pakket maximaal 24 uur nadat u de verzendbevestiging ontvangen heeft. Via gespecialiseerd vervoer duurt dit maximaal 3 werkdagen. Beide gelden voor Nederland en Belgie.

Mocht u onverhoopt niet thuis zijn, dan wordt het pakket de dag erna nogmaals bij u aangeboden. Mocht de vervoerder u dan ook niet aantreffen dan wordt het pakket naar de dichtsbijzijnde afhaallocatie bij u in de buurt gebracht. U ontvangt een notificatie in uw bus met de locatie.

Via gespecialiseerd vervoer wordt er altijd vooraf een bezorgafspraak met u gemaakt.


Mocht een product niet voorradig zijn, dan staat er bij het product de verwachte levertijd. Mocht deze afwijken dan nemen wij direct contact met u op. 



 

Terug naar boven

Annuleren of wijzigen


Wilt u een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan contact op met ons via 073-6897729. Voor het wijzigen of annuleren worden geen extra kosten in rekening gebracht, dit is gratis.

Als een bestelling onderweg is en u wilt het niet hebben, dan kunt u het pakket weigeren bij de postbode. Wij nemen daarna contact met u op voor de verdere afhandeling van uw geweigerde bestelling.

Annuleren en weigeren van bestellingen is gratis. Als u een pakket eenmaal hebt geaccepteerd bij de postbode, zijn de kosten voor de retourzending voor eigen rekening. Dit geldt niet bij producten die bij aankomst defect zijn of binnen 14 dagen defect raken. In dat geval worden de retourkosten door ons vergoed.

 


 


Betaalmogelijkheden



Mogelijkheden per land


Nederland
- Betalen bij afhalen
- iDeal
- Creditcard
- Overboeking

- Rembours (langere levertijd)


België
- DIRECTebanking
- Mister Cash
- Maestro
- Creditcard
- Overboeking


Luxemburg
- DIRECTebanking
- Maestro
- Overboeking


Duitsland
- DIRECTebanking
- Giropay
- Maestro
- Overboeking


Frankrijk
- DIRECTebanking
- Maestro
- Overboeking


Oostenrijk
- DIRECTebanking
- Maestro
- Overboeking


Overige Landen


- Overboeking

 

Betalen bij Afhalen



Den Bosch (Nederland): Contant en met Pin. Alleen Nederlandse pinpassen worden geaccepteerd. Er kan met creditcards betaald worden.


NB. Let op bij pinbetalingen.
Sommige pinpassen hebben een maximaal te pinnen bedrag van €2000. Verwacht u een bestelling waarbij u meer dan €2000 moet afrekenen neemt u dan vooraf contact op met uw bank.


Terug naar boven

iDEAL


Deze betaalmethode is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas en kaartlezer. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.


Terug naar boven

Mister Cash


De Belgische Mister Cash is te vergelijken met het Nederlandse iDEAL. Klanten die
bankieren bij Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA Bank of VDK Spaarbank kunnen via MultiSafepay met de betaalmethode Mister Cash online aankopen doen met hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.

 

Giropay


Het Duitse Giropay is te vergelijken met het Nederlandse iDEAL. Giropay wordt in Duitsland ondersteund door de volgende banken; Sparkassen, Postbank, Volksbanken Raiffeisenbanken, MLP, Cronbank, Readybank, CVW
Privatbank en PSD Bank.


Terug naar boven

DIRECTebanking


DIRECTebanking is de direct-betaalmethode met TÜV-certificaat en door de TÜV gekeurde transactieveiligheid. DIRECTebanking werd door de Payment Network AG ontwikkelt en hierdoor kunnen realtime, gegarandeerde banktransacties afgehandeld worden in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, België, Engeland, Luxemburg en Frankrijk.

 

CreditCard

Betalen met CreditCard kan alleen vanaf een computer in Nederland of België en met een Nederlandse of Belgische CreditCard. Het afleveradres van de bestelling dient gelijk te zijn als het adres van de kaarthouder. Alle CreditCard betalingen worden gecontroleerd om fraude tegen te gaan, deze controle kan enkele werkdagen duren.
Wij accepteren Visa en Mastercard.


Terug naar boven

Overboeking


Bankoverboeking: Snel en comfortabel
Vergeet niet uw ordernummer te vermelden!
Betaal direct na uw bestelling via bankoverboeking (internetbankieren). Wanneer wij uw betaling ontvangen gaan wij binnen enkele uren over tot bestelling van uw product.


Bankgegevens:
Bank: Rabobank Eindhoven
Rekeningnr: 301586586
IBAN: NL62RABO0301586586
BIC: RABONL2U
Ter attentie van:
Audioexpert BV
Hinthamerstraat 111-113
5311 MH Den Bosch
KVK Eindhoven 62448773


Terug naar boven


 


Rembours


Betalen bij afleveren. Deze betaalmethode is enkel beschikbaar in Nederland. De aflevering wordt verzorgd door ons. Houdt u rekening met een extra vertraging in aflevertijd.


Terug naar boven


 


Ruilen en retourneren



Afkoelperiode: 14 dagen op zicht


Audioexpert  geeft u 14 dagen de tijd om uw product te proberen, de zogenaamde afkoelperiode. In deze periode mag u het product bekijken en gebruiken om te beoordelen of het aan uw wensen voldoet. In de afkoelingsperiode is het niet de bedoeling dat het product intensief wordt gebruikt. Wanneer dit wel het geval is zullen wij het product beoordelen en eventuele kosten bij u in rekening brengen. Ook als de producten zichtbare gebruikerssporen en/of beschadigingen hebben zullen wij het product beoordelen en eventuele kosten bij u in rekening . Zorgt u er voor dat u de artikelen en de verpakking zo goed mogelijk in originele staat houdt. Dit bespaart u en ons in het geval van retourneren tijd en moeite. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.


Voor het herroepen kunt u gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping. Wij verzoeken u deze in te vullen en met de retourzending mee te sturen. U kunt deze via deze link downloaden .

 

Terug naar boven


Voorwaarden voor retourneren binnen de afkoelperiode


Producten die u online heeft gekocht mogen binnen 14 dagen worden geretourneerd. Na herroeping heeft u 14 dagen om deze terug te sturen.


Voordat u het artikel retourneert verzoeken we u om een retournummer aan te vragen bij onze retourafdeling. Deze aanvraag kunt u via de e-mail doen.


Enkele producten zijn uitgezonderd van retourneren

- Producten die speciaal voor uw worden geconfigureerd en/of op maat worden gemaakt. Wij zullen dit aangeven voordat het product geconfigureerd en/of besteld wordt;
- Hygiëneproducten, zoals hoofdtelefoons, headsets, oordopjes en direct verwante artikelen kunnen niet worden geretourneerd als de zegel is verbroken;
- Op maat gemaakte kabels kunnen niet worden geretourneerd;
- Individuele producten uit gebundelde producten (packs bestaande uit meerdere producten) kunnen niet worden geretourneerd.
- Pickup/platenspeler naalden: Voor het beoordelen van het product is het niet nodig dat de verzegeling wordt verbroken. Doet u dit toch, dan treedt waardevermindering in. Die waardevermindering kan oplopen tot 100% omdat een naald bij gebruik direct slijt.
- Vloeistoffen (zoals reinigingsmiddelen): Voor het beoordelen van deze producten is het ook niet nodig om de verzegeling te verbreken. Omdat deze producten na opening niet meer verkocht kunnen worden is de waardevermindering 100%


Restitutiebedrag


Elk retour wordt gecontroleerd op schade, defect en/of verpakking. Naar aanleiding van de staat van het geretourneerde product wordt bepaald welk bedrag aan de koper wordt terugbetaald. Direct na controle ontvangt u daarvan bericht.

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt

 

Terug naar boven


Kosten en risico van retourzending


De kosten van retourneren zijn voor de u, de koper. Als wij een fout heeft gemaakt bij de levering zijn de retourkosten natuurlijk voor ons.

U heeft verschillende mogelijkheden om een artikel te retourneren:

- U brengt het artikel langs bij ons in de winkel in 's-Hertogenbosch/NL (gratis),
- U stuurt het artikel retour naar een van onze filialen. Let op voldoende frankering. Let op dat u de goederen afdoende verpakt, zodat deze onbeschadigd blijven, want het risico voor de retourzending is voor u. Bij PostNL is het mogelijk dit risico in te dekken, middels een verzekering.

 

Terug naar boven

 



Garantie en reparatie



Wettelijke garantie


Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Terug naar boven



Defecten binnen de garantietermijn


Op al onze producten hanteren wij een fabrieksgarantie van minimaal 2 jaar bij nieuwe producten. Wij hebben een eigen technische dienst voor het oplossen van uw garanties. Daarnaast werken wij met met diverse erkende en gecertificeerde reparatiebedrijven. Veelal worden producten die nog onder de fabrieksgarantie vallen gerepareerd door een door de fabrikant erkende en gecertificeerde reparatiedienst.
Heeft u een defect. Ga nooit naar een andere winkel of een niet door de fabrikant erkend en gecertificeerd reparatiebedrijf, want dat kan direct gevolgen voor de garantie hebben. Probeert u ook niet zelf aan het apparaat te sleutelen, want daardoor vervalt iedere aanspraak op garantie. Neem altijd eerst contact op te nemen met onze klantenservice (voorkeur via e-mail). Vermeld daarbij uw factuurnummer voor een extra snelle afhandeling.

Audioexpert staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Terug naar boven


Defecten na verlopen garantietermijn


Is uw fabrieksgarantie net verlopen en uw product vertoont een defect? Wij beschikken over een eigen technische dienst en over uitstekende contacten met de diverse erkende reparatiebedrijven waar uw product gerepareerd kan worden. Neem contact met ons op voor de juiste afhandeling.
In sommige gevallen hebben wij een coulance regeling voor uw product als deze (net) buiten de garantie valt. De coulance regeling is afhankelijk van het merk, type, soort product en het defect. Ook na de garantietermijn zijn wij de beste partij voor u.
Neem bij problemen en defecten altijd contact op met ons.

 

Terug naar boven


Garantie en reparatieaanvraag


Wilt u gebruik maken van onze service? Volg dan de volgende stappen:
1. Meld uw aanvraag aan bij onze klantenservice (voorkeur via e-mail) vermeld ook uw factuur nummer (vermeld ook uw probleem/defect).
2. U ontvangt van ons een retour nummer en retouradres.
3. Nadat wij uw artikel hebben ontvangen, krijgt u van ons een ontvangstbevestiging via de e-mail.
4. Uw artikel wordt onderzocht door onze technische dienst, zij nemen contact met u op over de verdere afhandeling.
Bij garantie gevallen wordt uw product direct gerepareerd en ontvangt u een e-mail wanneer uw product retour wordt gestuurd.

 

Terug naar boven


Uitsluiting garantie


- Zwaar beschadigde producten
- Defecten doordat er wijzigingen zijn aangebracht in of aan het product welke de werking en/of functioneren van het product aantast. (Denk hierbij aan reparaties door niet herkende reparatie bedrijven of modificaties die de werking en/of functionaliteit van het product aanpassen)
- Defecten door vocht- of waterschade
- Defecten ontstaan door spanningspieken (door bijv: onweer/bliksem en/of kortsluiting)
- Defecten door foutief gebruik (bijv. het opblazen van een luidspreker door het ineens opendraaien van het geluid bij een receiver)

 

Terug naar boven


Garantiebewijs


In principe is uw factuur is uw garantiebewijs. Bent u deze kwijt? Als u een account heeft aangemaakt dan kunt u deze terugvinden als u inlogt.
Ook uw bankafschrift kan als garantiebewijs dienen.

 

Terug naar boven

 

 


Privacybeleid



Beleid


Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van de site en zorgen dat al uw persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wanneer u onze site bezoekt worden verschillende gegevens verzameld teneinde u een optimale dienstverlening te kunnen bieden. In dit Privacybeleid wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verwerkt, wat er met uw gegevens wordt gedaan en welke rechten u heeft. Wij zorgen ervoor dat volgens de van toepassing zijnde wet- en regelgeving de juiste meldingen bij het College Bescherming Persoonsgegevens hebben plaatsgevonden.

U  heeft altijd recht op inzage, correctie en/of verwijdering van de opgegeven persoonsgegevens.

 

Terug naar boven


Beveiliging


Uw persoonsgegevens zijn goed beveiligd. De bescherming van de privacy is belangrijk voor u en voor ons. Daarom zijn onze systemen en programma's goed beveiligd, om te voorkomen dat onbevoegden binnen en buiten onze organisatie toegang hebben tot uw persoonsgegevens. Als wij bepaalde kritieke informatie ontvangen of overdragen, zoals bijvoorbeeld financiële informatie, gebruiken wij een beveiligde server. Wij hebben de nodige veiligheidsmaatregelen ingevoerd om het verlies, het onrechtmatig gebruik of de wijziging te voorkomen van informatie die wij ontvangen op onze site.

Wij gebruiken de verzamelde gegevens voor het verwerken van uw bestelling, de betaling daarvan en de bezorging op het juiste afleveradres.

Als u bij Audioexpert een klantenprofiel aanmaakt bewaren wij uw gegevens op een Secure Server. Bij uw klantgegevens slaan we informatie op zoals uw naam, telefoonnummer en (email)adres, zodat u deze niet bij iedere nieuwe bestelling hoeft in te vullen. Dit bevordert de gebruiksvriendelijkheid van de site.

 

Terug naar boven


Vertrouwelijk

Wij verkopen uw persoonlijke gegevens niet aan derden. Uw gegevens worden uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

 

Terug naar boven


Cookies

Op deze site gebruiken we cookies om informatiesessies te registreren, zoals informatie over hetgeen u toevoegt aan de boodschappenlijst, om de klant bij een volgend bezoek een betere dienstverlening te bieden. Een cookie is een klein bestand dat verstuurd wordt door een internetserver en dat zich op de vaste schijf van de computer installeert. Dit bestand houdt de sporen bij van de bezochte internetsite en bevat een aantal gegevens over dit bezoek.

Een cookie wordt maximaal 7 dagen bewaard. De cookies worden niet gebruikt voor profilering. De cookies worden niet verkocht aan derde partijen.

 

Terug naar boven

 


Klachten


Klachtenprocedure

Service staat bij AudioExpert hoog in het vaandel!

Ondanks onze uiterste inspanningen kan het ook bij ons voorkomen dat we volledig fout zitten.

Dat mag natuurlijk niet gebeuren!

 

Wij lossen graag je klacht op.

Dat gaat het snelst als u contact opneemt met onze winkel tijdens de openingsuren via 073-6897729 of via email info@audioexpert.nl .

 

>Bent u niet tevreden met het antwoord?

Neem dan contact op met onze manager .

- U kunt hem mailen via info@audioexpert.nl. Zet dan duidelijk in het onderwerp, Klachtoplossing gevraagd door Ronnie Smits.

- Of u kunt een brief per post sturen naar Audioexpert, Tav Ronnie Smits, Hinthamerstraat 111, 5211MH 's-Hertogenbosch.

Binnen maximaal 7 dagen heeft u antwoord.

 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?

Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

 of u kunt deze voorleggen aan het Europese online geschillenplatform (ODR)  http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

 

Terug naar boven